Forge Bowl - komentarze

MacKayla*

Wójt
mail jest z automatu (na ten, z którego się rejestrowałeś)
u mnie maile od FOE pojawiają się w folderze "oferty", zobacz też w spamie
 

DeletedUser16730

Guest
Ja też nie dostałem takiego maila, przekopałem wszystko co jest możliwe w poczcie.
 

wSCIEKLY23

Wicehrabia
Wprawdzie team to lajkuje, ale mam nadzieję, że to wyłącznie podejście jakiegoś tam gracza.

Tak jestem jakimś tam graczem, gram sobie od lat, jak nie chciałem zmieniać epoki, a event mnie do tego zmuszał to po prostu nie robiłem go, ale też nie siedziałem i nie marudziłem co chwilę, że to złe a tamto gorsze, tylko miałem olewkę.
Akurat w tym evencie nagroda jest dobra po odpowiednim ulepszeniu jej i fajnie, że trzeba ją motywować, przynajmniej nikt nie będzie plądrował jej

mail jest z automatu (na ten, z którego się rejestrowałeś)
u mnie maile od FOE pojawiają się w folderze "oferty", zobacz też w spamie

Aż musiałem sprawdzić i w spamie miałem tą wiadomość, oczywiście piłki dostałem
 

DeletedUser16730

Guest
gram sobie od lat, jak nie chciałem zmieniać epoki, a event mnie do tego zmuszał to po prostu nie robiłem go, ale też nie siedziałem i nie marudziłem co chwilę, że to złe a tamto gorsze, tylko miałem olewkę.

No, a ktoś inny nie ma olewki, chciałby żeby było inaczej i wyraża swoje zdanie. Do tego służy to forum, do wyrażania opinii o grze. Nie służy natomiast do wyrażania opinii o zachowaniach graczy i tego czy ich negatywna opinia jest marudzeniem... tak mi się przynajmniej wydaje. Chociaż patrząc po tym co team lajkuje mam czasem wątpliwości przyznaję.
 

wSCIEKLY23

Wicehrabia
Można być złym, że nie ma alternatywy dla prowincji czy zrobienia badania co może zmusić niektórych graczy do nie robienia eventu, ale narzekanie na to, że trzeba pokonać 85 i jest to czasochłonne, bo gra się na kilku światach( świadomy wybór gracza, że na tylu gra), jest dla mnie marudzeniem i będę to nazywał po imieniu
 

Valhan

Wójt