ullQuiorra Wita wszystkich =)

  • Rozpoczynający wątek ullQuiorra
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Cześć wszystkim :)
Grałem tutaj kiedyś na (wtedy jedynym serwerze) Arvahal i postanowiłem powrócić do tej gry. Miło popatrzeć ile się tu zmieniło i mam nadzieje na dobrą zabawe;)
Nazywam się Mateusz pochodze z okolic Zielonej Góry dokładnie tam gdzie stoi rzekomo największy pomnik jezusa na świecie... studiuje informatyke, z zawodu jestem technikiem informatykiem i uwielbiam oglądac anime, a takze dobre seriale i filmy. Ksiazki takze lubie poczytac :p
Jak sie pewnie domyslacie luuuubie grac i jeszcze raz grac:D

Starczy tego dobrego :p Milo wszystkich poznac i ponownie przywitac sie z coniektorymi osobami ;)
 

DeletedUser14

Guest
Witaj.
Fajnie, że powróciłeś do Forge of Empires :)
Jaki kierunek w informatyce Cię interesuje?
Ulubione anime?
Ulubiona książka?
 

DeletedUser

Guest
Też sie ciesze a już nie bede mówił kto maczał palce w moim powrocie hehe


Jaki kierunek? Oczywiście programowanie, do wyboru mamy 3 specjalizacje ale tamte jakoś do mnie nie przemawiają, a programowanie to coś co mnie fascynuje i staram sie w tym kierunku rozwijać :)

Anime ciężko powiedzieć ponieważ mam 3 tytuły na równi z czego na dwóch z nich się wychowałem otóz Dragon Ball, Rycerze Zodiaku (Saint Seyia) a trzecie to Bleach. Jest wiele innych jak Death Note, Claymore itd które mi się podobały jednak te 3 tytuły są u mnie top 1 ;)

Ksiazka? Mam swoje 2 tytuly jest to seria Wladcy Pierscieni oraz Piesni Lodu i Ognia R.R.Martina i jestem w trakcie czytania.
 

DeletedUser3220

Guest
Witaj witaj :D
Widzę od razu coś znajomego, anime, Tolkien :p Ładnie ^^

P.S. A kto "maczał palce" w powrocie? :D
 

DeletedUser

Guest
No w końcu Tolkien to klasyka wśród gatunku :)

Niewiem czy wypada sie przyznawac ale to Silverek ;)
 

DeletedUser

Guest
O prosze to ciekawy temat na magisterke a jaki kierunek z ciekawosci?