SZANI5

SZANI5

Szlachcic zagrodowy
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Kilka dni temu dołączyłam do użytkowników tej gry. Jak na razie jestem całkiem zielona. Klikam we wszystko co się rusza i nie tylko. Pewnie należało by sięgnąć do pisanych mądrości ale jak zawsze brakuje czasu. Jednak nie tracę nadziei na dobrą zabawę.
 

SZANI5

Szlachcic zagrodowy
Dziękuję bardzo, jeśli trochę więcej pokumam, na pewno będzie fajnie.
A korzystając z okazji, zapytam. Co się robi z tymi którzy zasiedli przy stole w mojej tawernie? Klikam "zbierz" i oni znikają. Ale może to nie właściwe i to ich obraża?
 
Ostatnia edycja:

Dixaroc

Baron
Dziękuję bardzo, jeśli trochę więcej pokumam, na pewno będzie fajnie.
A korzystając z okazji, zapytam. Co się robi z tymi którzy zasiedli przy stole w mojej tawernie? Klikam "zbierz" i oni znikają. Ale może to nie właściwe i to ich obraża?
Nie, po prostu opłacają rachunek i wychodzą :) Zobacz, że srebrników w kasie Ci przybywa dzięki temu.
Jeżeli chodzi o tawernę to skup się na jej rozwijaniu do maksimum możliwości zanim zaczniesz robić w niej zakupy.
 

SZANI5

Szlachcic zagrodowy
To chyba powinnam się bardziej postarać i zastawić trochę ten stół, niech się ludziska chociaż dobrze najedzą jeśli płacą srebrnikami.
Dziękuję bardzo za informację. Fajnie, że są tu żywi ludzie. Myślałam, ze będą tu tylko wirtualni gracze.

"skup się na jej rozwijaniu" tz stół, taca, obrus itp,....tak?
 
Ostatnia edycja:

SZANI5

Szlachcic zagrodowy
To oficjalne to widziałam. Ale dużo tego. Chciałam tak trochę na skróty. Poczytam.....kiedyś. Dzięki.
 
Stopniowo rozwijaj tacę i podłogę, obrus można sobie zostawić na później. Oczywiście w miarę zwiększania ilości krzeseł szukaj kolejnych, aktywnych znajomych. Najlepszym sposobem na to jest wchodzenie do tawerny innych graczy i zapraszanie ludzi, którzy tam siedzą. Jest wtedy większa szansa, że będą chętnie zasiadać także u ciebie.
Have fun!
 

SZANI5

Szlachcic zagrodowy