Walka i honor, czyli powrót - cossak789

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser388
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Strielok ja jestem zdania że technika zawsze wygra z siłą :)

cossak789 grasz na nowym świecie?

A Apo to się tu kręcił niedawno :)
 

DeletedUser388

Guest
Ja gram na tym 'najstarszym', bo to na nim zaczynałem swą rozgrywkę. :)
 

DeletedUser388

Guest
Ale nawet nie jest w sumie aż tak źle... Tylko, że musiałem zacząć wszystko od początku.
 

DeletedUser

Guest
Moje konto na pierwszym świecie jeszcze istnieje chociaż nie zaglądałam tam od bardzo dawna. Myślałam że będzie usunięte ;]
 

DeletedUser388

Guest
A teraz trochę w innym języku....

Это хорошо, когда вернусь. По крайней мере, теперь он не надоедает, и я должен писать не о чем перед монитором. :haha:
 

DeletedUser

Guest
Nooo myślę że jakbym się tak skupiła porządnie to może bym to przetłumaczyła :) Nie używałam dłuuugo tego języka ale coś tam chyba pamiętam jeszcze :)
 

DeletedUser388

Guest
Ja taki młody, a sam rosyjskiego się uczę... Sam. Po prostu biorę słownik polsko-rosyjski i robię sobie 'trening'. A w przetłumaczeniu z mojego poprzedniego postu to jest tak:

"Fajnie, że wróciłem. Przynajmniej się nie nudzę i mam o czym pisać przed ekranem monitora." :haha: :haha:
 

DeletedUser

Guest
Ja taki młody, a sam rosyjskiego się uczę... Sam. Po prostu biorę słownik polsko-rosyjski i robię sobie 'trening'. A w przetłumaczeniu z mojego poprzedniego postu to jest tak:

"Fajnie, że wróciłem. Przynajmniej się nie nudzę i mam o czym pisać przed ekranem monitora." :haha: :haha:
A ja przetłumaczyłem na Google Tłumaczu trochę inaczej :) :
To miło być z powrotem. Przynajmniej teraz mi się nie znudzi, a ja mam o czym pisać z przodu monitora.
 

DeletedUser388

Guest