[Budynki] Zmniejszenie liczby kliknięć przy nastawianiu produkcji

Czy warto ograniczyć liczbę kliknięć w grze przy nastawianiu produkcji w manufakturach

  • Tak, jest dużo kliknięć warto to ograniczyć

  • Jest OK, nie warto nic zmieniać

  • Nie mam zdania


Wyniki ankiety widoczne po oddaniu głosu.

Midi

Baronet
Gram od kilku miesięcy, nastawiłem się na produkcję i posiadam sporo manufaktur. Nie ukrywam, że mnie bardzo irytuje, że muszę każdą z manufaktur klikać nastawiając produkcję na "X" godzin.

Chcę zaproponować wprowadzenie wzorem Elvenara możliwość nastawiania produkcji 1 kliknięciem na tą samą ilość godzin we wszystkich budynkach produkcyjnych po zaznaczeniu "ptaszka" w okienku budynku produkcyjnego np. wytwórnia jedwabiu tak jak to się dzieję przy produkcji młotków w Elvenarze (to info do producentów gry z IG :) ). Kto nie zaznaczy może nastawiać produkcje pojedynczo - więc skorzystają z tego osoby, które chcą ograniczyć ilość kliknięć.

Wiem, że na wyższych epokach surowce pozyskuje się nie koniecznie z manufaktur ale na niższych poziomach gdy ma się kilkadziesiąt manufaktur nastawianie produkcji jest upierdliwe.
 
Ostatnia edycja:

Tymek2007sims

Wicehrabia
a jak rozwiązać różne produkcje ? ja np 1 h na dzień 8 h na noc po odhaczeniu może być tylko 1 rodzaj :( jestem na NIE
 

Midi

Baronet
a jak rozwiązać różne produkcje ? ja np 1 h na dzień 8 h na noc po odhaczeniu może być tylko 1 rodzaj :( jestem na NIE
Gdybyś czytał ze zrozumieniem to napisałem, że bez zaznaczenia ptaszka możesz ustawiać każdą produkcję jak obecnie. Oczywiście masz prawo do swego zdania.

Ja mając ponad 20 manufaktur, nastawiam albo 4 godziny albo 8 godzin więc dla mnie to ważne usprawnienie,

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

Midi

Baronet