WITAM WSZYSTKICH! (sensei strong)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser15966
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser15966

Guest
WITAM WSZYSTKICH JESTEM NOWICJUSZ I MAM NADZIEJE ZE MOGE LICZYC NA WASZA POMOC. POZDRAWIAM
 

DeletedUser15966

Guest
MUSZE TO KWESTIA MOJEGO ZDROWIA,WALCZE Z TYM I MAM SUKCESY,ZACZYNAM WIDZIEC WLASNIE TE DUZE LITERY. JEZELI KOMUS PRZESZKADZA TO PRZEPRASZAM.
 

DeletedUser14004

Guest
W takim razie chociaż używaj przecinków i takiego przycisku "alt" na klawiaturze.
 

DeletedUser15966

Guest
OK POSTARAM SIE KOLEGO ALE NIE WYMAGAJ ZBYT WIELE OD POWRACAJACEGO DO ZDROWIA WETERANA.
 

DeletedUser12062

Guest
Dobrze może powróćmy do meritum czyli powitania. Witaj !! Może napisz coś więcej o sobie ;)

I odstawmy na bok te spory ;).
 

DeletedUser15966

Guest
Dobrze może powróćmy do meritum czyli powitania. Witaj !! Może napisz coś więcej o sobie ;)

I odstawmy na bok te spory ;).
Ok, ja ich nie zacząlem. Witaj, jestem weteranem mam za soba ponad pół roku spania ,leże w szpitalu i jak widać staram się nie oszalec i wypełnic czas tu. Po za gra,czytam zawsze czytałem, kiedyś malowałem i robiłem tatuaze w wolnych chwilach po za slużba.
 

DeletedUser12062

Guest
W takim razie pozostaje mi życzyć szybkiego powrotu do zdrowia i radości z tej Gry ;):):). Czas zapewne zabije skutecznie, możesz mi zaufać ;)
 

DeletedUser15966

Guest
Dobrze może powróćmy do meritum czyli powitania. Witaj !! Może napisz coś więcej o sobie ;)

I odstawmy na bok te spory ;).
Widze masz obrazek Beksińskiego , dla mnie jest,był mentorem. A ten akurat jest dla mnie i wielu innych wyjątkowy,zawiera częśc naszego credo ,semper fidelis in hoc signo vinces.
 

DeletedUser12062

Guest
A dziękuję ale absolutnie nie uważam abym był jedyny. Jest tu wiele ciekawych użytkowników ;).