Sport

  • Rozpoczynający wątek Buka123
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Jakie sporty uprawiacie? Jakimi się interesujecie?
Ja gram w koszykówkę, siatkówkę i piłkę ręczną. Lecz lubię też sporty ekstremalne, jeżdżę na rowerze po hopkach i na przednim lub tylnim kole, lubię jeździć na quadzie...
Czekam na Wasze wypowiedzi ;)
 

DeletedUser

Guest
Od 8 lat jeżdżę na snowboardzie, a od 4 lat zainteresowałem się jibbingiem i mam nadzieję, że zdrowie pozwoli mi jak najdłużej na jazdę. Na rowerze dirt/street jeżdżę od 2 lat (ten sezon był kiepski, co chwilę zużywała mi się jakaś część), wcześniej jeździłem też na bmxie jednak z uwagi na mój wzrost musiałem przerzucić się na coś nieco większego. Amatorsko pogrywam też w siatkówkę i kosza:)
 

DeletedUser

Guest
Narty też są dobre, ale jednak wybrałem deche:)
Moje pierwsze kroki na stoku zaczynały się na nartach, ale po 3 latach zdecydowałem się na deskę i do tej pory tak zostało:)
Polecam każdemu zimowe sporty !
[video=youtube;HYFmNwPdqCM]http://www.youtube.com/watch?v=HYFmNwPdqCM[/video]

@unpxre gdzie jeździsz w zime? Na jakie stoki ?:)
 

DeletedUser314

Guest
z w zime? Na jakie stoki ?:)

W sumie zacząłem jak miałem 7 albo 6 lat, no i po dziś dzień rok w rok jeżdżę, może ostatnimi laty nieco mniej ;p
No ale zawsze chociaż jeden weekend się trafi.
Moi rodzice maja apartament w Szklarskiej Porębie, więc tam się wybieram i stamtąd w pobliskie rejony -> Rokitnice, Harahov, ostatnio często Świeradów Zdrój ponieważ fajna gondolka sobie zbudowali.

Na desce też trochę jeździłem, ale trochę katorga to dla mnie była, bo poszedłem od razu na dość stromą górkę z szybkim i szarpiącym wyciągiem.
Ponieważ jestem dość lekki cały czas mnie wywalało, więc 3 dni musiałem włazić pieszo ;d, to już mnie zniechęciło na początek.