Pogi

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser6
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser6

Guest
Witam,

Z teamu w tym dziale brakuje chyba tylko mnie więc wypada to nadrobić.

Mariusz, lat 27. Mieszkam w niewielkiej miejscowości pod Warszawą.
Obecnie pracuję w branży ubezpieczeniowej ale rozglądam się za ciekawszym zajęciem. Od blisko dwóch lat szczęśliwie zakochany.:p Interesuję się polityką, historią, sportem oraz grami online. Przez długi czas grałem w plemiona na świecie 5 z powodzeniem utrzymując się w pierwszej dziesiątce graczy. Gracz The Westa, gry która wciągnęła mnie chyba najbardziej i w której mogę pochwalić się pewnymi sukcesami. Kto gra na świecie pierwszym może kojarzyć mój nick;)

Od czasu do czasu lubię przeczytać dobrą książkę. Kibic dwóch pruszkowskich drużyn koszykarskich (żeńskiej i męskiej). W miarę możliwości staram się być na każdym meczu.;)

Z chęcią odpowiem na Wasze ewentualne pytania.

Pozdrawiam:)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pogi

Standardowe pytanie, dlaczego FoE? :)
Jaka funkcja tutaj?
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pogi

Na swiecie 5 tez jako Pogi grales? cos kojarze tylko nie wiem skad;)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pogi

Standardowy zestaw pytań :)

1 Ulubiony kolor?
2 Kolor oczu?
3 Kolor włosów?
4 Kolor skóry?
5 Jaki wzrost?
6 Waga?
 

DeletedUser6

Guest
Odp: Pogi

@sinner
Po 4 latach i 6 miesiącach spędzonych w teamie plemiona.pl i propozycji złożonej przez Bartka zdecydowałem się na zmianę projektu. Zmiany w tym, co robimy i czym zajmujemy się na co dzień co jakiś czas są potrzebne i mogą wpłynąć pozytywnie. W plemionach wiele się nauczyłem, liczę że praca przy Forge of Empires da mi równie (a może i więcej) tyle przyjemności i satysfakcji.
W chwili obecnej (podobnie jak moje koleżanki i koledzy z teamu) zajmuję się zarówno grą, jak i tym forum.

@-=mike=-
Tak, grałem pod nickiem Pogi;)

@Kitsune20
1. czerwony
2. zielone
3. blond
4. Z dużym prawdopodobieństwem zaryzykuję stwierdzenie, że taki jak Twój:)
5. 182
6. Chudzina :p
 

DeletedUser