Opowieści o F.o.E. - Epoka Brązu.

  • Rozpoczynający wątek LaManche
  • Data rozpoczęcia

Czy spodobało się Tobie to opowadanie?

  • Bardzo dobre

    Głosy: 2 28,6%
  • Dobre

    Głosy: 2 28,6%
  • Takie sobie.

    Głosy: 2 28,6%
  • Złe

    Głosy: 0 0,0%
  • Totalne dno

    Głosy: 1 14,3%
  • Za mało aby stwierdzić.

    Głosy: 0 0,0%

  • W sumie głosujących
    7
  • Głosowanie zakończone .

DeletedUser

Guest
Witam wszystkich!

Postanowiłem w końcu napisać jakiś dłuższy tekst i na temat wybrałem naszą "ukochaną" grę. W tej powieści będę pisał o walecznym Galu, w czasach zanim Juliusz Cezar zaczął swoje podboje w Europie. Nasz Gal, Manche (tylko takie imię mi wpadło do głowy :D) przeżyje (a może i nie?) bardzo ciekawą historię pełną zwrotów akcji i zaskoczeń. Proszę o wyrozumiałość bo jednak jestem dopiero nowicjuszem w pisaniu i tekst nie będzie doskonały. Proszę też o konstruktywną krytykę abym mógł poprawić błędy i edytować posta. Życzę miłej lektury!

© Copyright by LaManche, 2012 (Krzysztof P. Dudek)
Wersja robocza, nie na sprzedaż ani do rozpowszechniania przez osoby trzecie.


P.S. Ta część jest bardziej "wprowadzeniem" wiec nie będzie oszałamiającej akcji. ;)

Rozdział Pierwszy - Samotny Strażnik

"Zima tego roku przyszła o wiele wcześniej niż zwykle. Górskie potoki mające swoje źródła w wiecznie pokrytych śniegiem Alpach, już od kilku dni są skute grubym lodem a ziemia stała się twarda jak skała. Okoliczne wioski nie są przygotowane na tak ostry mróz i to tak wcześnie, nie zdążyli nawet zebrać ostatnich żniw. Groźba spędzenia zimy w głodzie staje się realna. Muszą teraz wyżywić siebie tym co im pozostało z ciepłego lata które teraz wydaje się być odległym wspomnieniem pogrzebanym przez śniegi. Mnie to nie dotyczy. Ja zawszę znajduję jedzenie w wiklinowym koszyku, schowanym dla mnie w korzeniach pewnego starego dębu...