[Jednostki] Nowy widok przeglądu armii

skomasowanie jednostek chorych w jednym okienku

  • tak

    Głosy: 9 81,8%
  • nie (uzasadnienie mile widziane)

    Głosy: 0 0,0%
  • nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem, wisi mi to

    Głosy: 2 18,2%

  • W sumie głosujących
    11

astrotaurus

Hrabia
Wprawdzie na krajowych jeszcze tego nie ma, ale jest od jakiegoś czasu na becie.
Moim zdaniem pokazywanie pojedynczo wszystkich chorych jednostek rozwala ideę skompresowanego przeglądu. Normalnemu graczowi nie jest potrzebny widok ogromnej ilości chorych z prezentacją kto jak bardzo jest chory. Wystarczy wiedzieć ilu mamy zdrowych, a ilu chorych. W rzadkich raczej przypadkach kierowania do walki jednostek chorych łatwo zorientować się gdzie jest kres tej opcji gdy zbyt chorzy będą przywoływani do składu armii z magazynu chorych.
Przykład stanu obecnego zamieszczam na screenie z bety
 

Załączniki

  • foe.jpg
    foe.jpg
    142,9 KB · Wyświetlenia: 19

Auraya

Hrabia
myślę, że wątek jest trochę zbędny, bo wszytko to się pojawia w komentarzach do aktualizacji, więc powinno i tak być przekazywane wyżej. poza tym programiści i tak mają jakieś nieprzewidziane trudności więc cały pomysł ich już przerasta... dajmy im odpocząć xd
 

astrotaurus

Hrabia
Cóż, rzadko jestem na forum, na pewno nie czytam komentarzy do aktualizacji. I na pewno nie było takiego pomysłu w dziale "Pomysły", jak i na pewno nie ma zakazu umieszczania w pomysłach czegoś co było w komentarzach do aktualizacji.
A zwłaszcza po walkach w GvG kiedy można miec kupę chorych w wielu epokach cała idea grupowania jednostek idzie w krzaki. Pozostają takie same wyszukiwania jakie były przedtem, tyle że mamy w gromadach nie 20 zdrowych i 50 chorych, ale jednego zdrowego i 50 chorych
 
Wprawdzie jest to temat mielony cały czas i na Becie i na krajowych (choć jeszcze nie weszło) ALE: głosuję na TAK, bo im więcej takich głosów zewsząd, tym większa szansa że jednak coś z tym zrobią.
 

Grzechu Junior