Muzyka w grze = tragedia

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser18590
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser18590

Guest
Gram w FoE około roku, kiedy przechodziłem jakoś z epoki żelaza do wczesnego średniowiecza ucieszył mnie fakt że zmieniła się muzyka a tle. Nie mogę jednak pojąć dlaczego będąc obecnie w epoce kolonialnej nadal muszę słuchać do zerzy....ia wkółko tego samo. To co robię to wyciszam muzyką bo nie da się tego dłużej wytrzymać. Czy aspekt muzyczny twórcy kompletnie olali czy jest jakiś magiczny przycisk zmiany muzyki którego do dziś nie odkryłem a po którejś tam aktualizacji muzyka nie zmienia się z automatu? Przecież takie coś w tak rozpowszechnionej grze nazwałbym DNEM. Po prostu żenujące.
 

bartekmod

Książę
ja tak dawno temu wyłączyłem muzykę, że dopiero Twój post przypomniał mi, że jest coś takiego jak muzyka, gram bez od kilku lat i jestem zadowolony ;) zrób to samo zamiast się irytować, lepiej winampa w tle puścić czy yt :p
 

DeletedUser18590

Guest
No to jedyne rozwiązanie, ale tak się składa że zbudowałem kilka gier, ogólnie jestem od dziecka zafascynowany produkcją gier i jak dla mnie gra na której trzepią takie kokosy, takie pieniądze, ładują w reklamy itd. nie posiada żadnej linii melodycznej w tle choćby odrobinę zróżnicowanej co przecież buduje klimat jest dla mnie po prostu słabe. Mega słabe. No cóż. Wygadałem się przynajmniej bo chyba nic więcej nie pozostało.
 

DeletedUser3155

Guest
"DNO", "żenujące" ... bo się nie zmienia co epokę "linia melodyczna".
No ciężko jest, ale myślę, że Ty jako stworzyciel kilku gier masz jakiś ziomków od muzy co walną podkłady x iks w tydzień.
Wtedy społeczność FoE będzie miała motyw muzyczny, równego poziomu jakościowego w każdej epoce.
Toż to priorytet a teraz to "dno".

Muzyka w FoE wg. mnie jest taka jakaś uspokajająca... to gra w której nie wyzywa się "Twojej starej" i jakoś pozytywnie jest... nie chodzi chyba o to by muzyka się zmieniała co epokę a właśnie o ten "sielankowy klimat".