Moluś

  • Rozpoczynający wątek Moluś
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Mam na imię Daniel, jestem z Radomia. Już nie pamiętam jak trafiłem na tą gierkę :haha:, od dziś zaczynam - bo wcześniej nie było sensu. ( jestem uczniem, a wiadomo jak pod koniec roku bywa - duużo poprawiania się :D ). No i jestem :). Mam szesnaście lat i jestem baaardzo wygadanym człowiekiem.
Mam nadzieję, że miło będzie się grało. :haha:.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Masz 16 lat to kończysz teraz gimnazjum? :) Czy źle liczę? ;]
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Kończy się :D ;). Po wakacjach technikum ( o ile się dostanę :haha:, no ale nie ma bata muszę się dostać ;) ).
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Ja właśnie skończyłam technikum. A na jaki kierunek się wybierasz? ;]
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Technikum Gastronomiczne - Technik żywienia, usługi gastronomiczne. ;), a Ty po jakim kierunku jesteś ?
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

O proszę ;) Ciekawy kierunek. Teraz gdzie dalej zamierzasz iść ? :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Zastanawiam się nad ratownictwem medycznym albo masażystą :) Chyba wybiorę to drugie bo ratownik to zbyt duża odpowiedzialność :-/
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Co racja to racja ;), ja osobiście podziwiam ludzi, którzy decydują się na takie coś jak ratownictwo :), a masażysta baardzo dobra sprawa :D.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Tym bardziej że w okolicy mam parę gabinetów odnowy biologicznej albo przychodnie rehabilitacyjne więc jakaś szansa na pracę jest :) Też podziwiam ratowników... Praca ciężka i odpowiedzialna. Nie ma mowy o jakimkolwiek błędzie.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Zgadzam się z Tobą, ja wiem, że gdybym podjął się próby ratowania kogokolwiek i zrobiłbym to źle to miałbym wyrzuty sumienia do końca życia.:(
 

DeletedUser

Guest
Odp: Moluś

Daj spokój... To zbyt duża odpowiedzialność jak dla mnie =]
 

DeletedUser256

Guest
Odp: Moluś