Mała i korzystna zmiana w systemie Bitew

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser3155
  • Data rozpoczęcia

Podoba Ci się taka modyfikacja?

  • TAK

    Głosy: 21 65,6%
  • NIE

    Głosy: 10 31,3%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 1 3,1%

  • W sumie głosujących
    32
Status
Zamknięty.

DeletedUser3155

Guest
Witam
Jestem nowy w grze i na forum.
Chciałbym jednak zasugerować jedną zmianę w systemie walki, która by bardzo uatrakcyjniła tą część gry czyli Bitwy.

W skrócie:
Po wykonaniu ataku na jednostkę wroga była by możliwość wykorzystania pozostałych ruchów, które mieliśmy przed atakiem.

Przykład (dla ułatwienia dotyczy równego terenu):
- mam 10 ruchów / do przeciwnika 4
- podchodzę do przeciwnika (4 ruchy) / atak (2 ruchy) / zostaje mi jeszcze 4 posunięcia


Reasumując:
- atak "zużywa" 2 ruchy
- oczywiście wycofanie się / zmiana pozycji była by w zależna od terenu (tak samo jak obecnie jest przy ruchach danej jednostki)
- możliwy jest tylko jeden atak (jak obecnie)
- kontratak jednostek zawsze miałby miejsce

--------------------

Uważam, ze taka zmiana / poprawa systemu Bitwy byłaby dobrym posunięciem i walki byłyby bardziej "strategiczne".
Zyskały by jednostki konne - teraz z tego co czytałem (opinie bardziej zaawansowanych) jednostki te są uważane za słabe.
Królują łucznicy piesi przez kilka epok :(
Walki przez to są szablonowe i przewidywalne.
Mam nadzieję, że taka zmiana/poprawa ma szansę wprowadzenia jeśli teoretycznie weźmiemy pod uwagę stosunkowa małą "pracę" programistów przy jej wprowadzeniu a jakie korzyści może przynieść ta mała poprawka. :)

To na tyle ...
Liczę na pozytywny odzew "komunity" i Pozdrawiam
MF
 

DeletedUser

Guest
Faktycznie jednostki konne są słabe, jednak są też przydatne w niektórych prowincjach.

Co do pomysłu jestem na tak! :)
 

DeletedUser314

Guest
Witam
Jestem nowy w grze i na forum.
Chciałbym jednak zasugerować jedną zmianę w systemie walki, która by bardzo uatrakcyjniła tą część gry czyli Bitwy.

W skrócie: