król321348

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser10373
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser10373

Guest
Witam:D
Skoro już zaczęłam się udzielać to nie wypada się nie przedstawić. Mam na imię Ewelina, lat 27, gram na świecie Arvahall od ponad roku:)
 

DeletedUser3220

Guest
Witaj witaj :D
Powiedz coś więcej o sobie, zainteresowania, muzyka? :)
 

DeletedUser10373

Guest
Interesuję się wszystkim po trochu i co mnie dotyczy :haha: Muzyki słucham, ale tylko jak coś mi wpadnie w ucho :)
 

DeletedUser8507

Guest
A jakie piosenki wpadają ci w ucho? Albo skąd pomysł na nick?
 

DeletedUser10373

Guest
W chwili obecnej nie ma chyba takiej piosenki, która zrobiłaby na mnie jakieś szczególne wrażenie. Jakiś czas temu jeszcze napisałabym, że bardzo lubię zespoły jak Guano Apes czy Linkin Park. Teraz słucham tego co zwykle słucha cała Polska :haha: Nick to nie pomysł (a na pewno nie mój) tylko rządy mojego dziecka na komputerze ;)
 

DeletedUser8507

Guest
Aaaa... No bo skoro Ewelina to raczej jesteś kobietą nawet masz odpowiedni znak pod nickim, a król? do faceta, prędzej królowa :p Ale dziecko to inna sprawa,. A czym się zajmujesz?
 

DeletedUser10373

Guest
Jakoś nigdy nie przywiązywałam większej uwagi do moich nicków w grach 8> I jest mi obojętne czy gram ekstra laseczką, która strzela z łuku czy umięśnionym wojem :D Obecnie korzystam z urlopu macierzyńskiego ;)
 

DeletedUser3876

Guest
Kogo moje piękne oczka widzą... ;) Już teraz widzę Cię wszędzie :haha:
 

DeletedUser8110

Guest
Hej Ewelina! :D
Miło widzieć kolejną piękność na naszym forum :D
 

DeletedUser10373

Guest
Rybcio kochana ciekawe kogo bardziej będzie bolało wyłączenie komputera;)
Wendrowiec wtedy przestane im już dawać łapówki, aby mnie trzymali :p
 

DeletedUser8

Guest
Przeniosłam parę postów, bo nasz szefu został wystarczająco zaspamowany ;)

Nasza droga Stażystko, raz podpisanego cyrografu z teamem nie można tak łatwo się wyrzec, jesteśmy gorsi od diabła ;]
 

DeletedUser10373

Guest