Ikariam

  • Rozpoczynający wątek Stalówka
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Polecam Wam gierkę ikariam. Jest to gra przeglądarkowa polega na rozbudowie miast w każdym jest po 16 pól do zagospodarowania :) im więcej miast tym więcej ludzi co za czym idzie więcej złota każdy człowiek w ratuszu produkuję 3zł/h. Walczy się jednostkami lądowymi jak i morskimi. Gra głownie polega na odpowiednim rozwijaniu konta. Jedni budują tylko domki inni walczą a niektórzy łączą styl gry ekonomiczno militarny. Są zakładane sojusze i przynależność do niech. Walki czasami trwają bardzo długo, w ostatnich jakich miałem przyjemność brać udział trwały ponad miesiąc( walki kilka sojuszy). W ikariam gram od około 2,5 roku na 3 światach , prowadzi się również badania które powodują obniżenie kosztów utrzymania wojsk lądowych jak i również morskich oraz nadania przyśpieszające liczbę pkt badań na godzinę. Do wyboru mamy wysy z surowcami takimi jak siarka (potrzebna do produkcji wojsk/floty oraz budowy niektórych budynków ) wino ( potrzebne do utrzymania ludności w miastach ) marmur ( wykorzystywany do produkcji budynków ) kryształ ( potrzebny do ulepszenia jednostek, szkolenia szpiegów,produkcja niektórych budynków oraz wymiana na pkt badań) tutaj mały filmik :)

https://www.youtube.com/watch?v=_ExYz-15Dbw&feature=related

Co do tego co koleś opowiada za pomocą lektora na temat walk jest ściemą że nie opłaca się walczyć,opłaca się bo walki jednoczą sojusze ludzi i jest co robić bo samo budowanie domków przecież jest nudne :)

A tak wygląda pole walki wojsk lądowych, morskie podobnie wygląda, każda runda trwa 15 min :)

https://www.youtube.com/watch?v=_ExYz-15Dbw&feature=related

Gra jest w rzeczewistym czasie, czasem nawet na zadymę trzeba płynąc po 2 dni :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser2802

Guest
Grałem :) Gra bardzo nastawiona na ekonomię, osobiście wolałem plemiona, ale ikariam także był przyjemny :)
 

DeletedUser

Guest