Dodatki do Forge of Empires

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser236
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser236

Guest
Generator Sygnatur


Postanowiłem stworzyć strone z różnymi dodatkami do naszego FoE.
Strona ma zawierać generatory sygnatur, avatarów, czat, generator nicków i wiele innych.
Obecnie planowane są 3 opcje: generator sygnatur, avatarów oraz czat.
Generator sygnatur jest już skończony, ma jedynie 8 przykładowych obrazków na tło lecz codziennie będą dodawane nowe.
Nie jest to nie wiadomo jak genialny generator, jestem samoukiem php, pierwszy raz zrobiłem coś swoje własnego dlatego nie oczekujcie zbyt wiele.

Obecnie jest to wersja beta iż nie wszystko jest zrobione tak jak powinno być, nie ma generatora avatarów oraz czatu. Generator sygnatur jest prosty nie jakiś skomplikowany.
O wszystkich zmianach oraz o aktualizacjach będę informował w tym temacie.

Ważna informacja. Koniecznie poszukuje grafików(do towrzenia właśnie tła sygnatur, avatarów i z czasem wielu innych) oraz programistów php(do tworzenia skryptów potrzebnych do poprawnego funkcjonowania strony).
Niestety nie moge nic w zamian zaoferować bo jest to darmowy projekt, fanowski dla uprzyjemnienia gry.
Jedyne co moge zaoferować to twój nick na stronie oznaczający, że jesteś współautorem projektu.

Niebawem moim pomocnikiem będzie znanywam SilverRanger, już dzis z nim o tym rozmawiałem.


Jeśli ktoś jest chętny do pomocy jako grtafik lub programista prosze napisać o tym w tym temacie a udziele wszelkich informacji.
To samo dotyczy samego projektu - prosiłbym jeśli ktokolwiek z was ma jakieś p0omysły, uwagi, zastrzeżenia, bugi dotyczące tego projektu także piszcie o tym tutaj. Z przyjemnością będę ulepszał tę strone.

Zatem gorąco zapraszam: sygnatury-foe.cba.pl
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser586

Guest
Odp: Dodatki do Forge of Empires