Amnestia

  • Rozpoczynający wątek TODAKO
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Czy jest coś takiego w tej grze? Do czego zmierzam...

Wyzerujcie mi przewinienia, nieposzlakowana opinię itd. Gruntowną wiedzę o FoE znam, biegle niemiecki, angielski, komunikatywnie hiszpański, jestem i informatykiem i znam Flash... Do czego zmierzam...

Weźcie mnie do supportu. Pomoc będzie rzetelna dla graczy. Nawet kolegom i koleżankom będę mydlil oczy. Zobowiąże się nawet do wychwalania IG pod niebiosa, podpisze cyrograf własną blekitna krwią i będę lizal cztery litery tym z Hamburga...

Proszę...

P.S. Bardziej upodlic się nie umiałem...:(
 

DeletedUser8110

Guest
Potraktuje to jako post żartobliwy, bo nie wierzę, że piszesz na serio. ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Ex-team czy kim Ty jesteś? Nie spoufalam się z byle kim..
2. Nie wspominałem o Elvenar.
3. Sam sobie usuń post za spam i tzfw. OT. Ok?
Czytałeś co napisałem czy pomrocznosc jasna? Nie może u Was być osoba karana przez Was i musi mieć nieposzlakowana opinię. Póki publicznie nie dostanę od Was dyspensy możecie mnie w dupę pocałować :)

Pozdrów Gruche ode mnie. Dobry stuff ma :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Potraktuje to jako post żartobliwy, bo nie wierzę, że piszesz na serio. ;)
A więc Support żyje? No nie wierzę... A w każdych drażliwych tematach milczy. Dziwne, prawda?

Potraktuje to jako post żartobliwy, bo nie wierzę, że piszesz na serio. ;)
Akurat teraz napisałem na serio. Wybielicie mnie?

PS ale gdy już zrobią Cię CeeMem, to weżmiesz mnie na COCeeMa?
Masz to jak w banku Szarżująca Wiewióro :D
 

DeletedUser2383

Guest
Weźcie go. Może nie będę musiał czekać 9 dni na odpowiedź od supportu...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Nie będziesz musiał. Ba, mogę obiecać, że nie będziesz musiał wazeliniarstwa uprawiać nawet.
Co z tego, nie wezmą mnie. Ale...