Witajcie (winteriscoming.)

  • Rozpoczynający wątek winteriscoming.
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Cześć, dopiero zaczęłam grę więc chyba należy się przedstawić. Moje imię brzmi Magdalena i jestem studentką pierwszego roku na UKW na kierunku matematyka. :)

Nie lubię opowiadać o sobie bo wtedy nie wiem co napisać, więc na ewentualne pytania odpowiem.

Cześć! :D
 

DeletedUser15643

Guest
cześć!

na UKW matematyka jest taka sama, jak na innych U.? :D
 

DeletedUser

Guest
Na UKW jest specjalny wydział matematyka i ogólnie ta uczelnia słynie z tego, że jest tam niezły poziom jeśli chodzi o ten kierunek. Nie wiem jak jest na innych uczelniach :D może kiedyś sprawdzę!
 

DeletedUser15643

Guest
sorry, moja wina, pomyliłem UKW z UKSW :haha:

a Bydgoszcz ostatnio wyładniała, córa kończy tam CM UMK :)
 

DeletedUser

Guest
Bydgoszcz to bardzo ładne miasto, tylko że niewielu potrafi docenić. Większość widzi tylko brzydkie uliczki a ja widzę w nich historię a zarazem piękno minionych lat. :D
 

DeletedUser15643

Guest
wiesz, ja 6 lat mieszkałem w Toruniu (kończyłem UMK, tyle że nie matematykę a fizykę), więc wtedy niekoniecznie przepadało się za "tyfusami" :haha:
 

DeletedUser

Guest
W Toruniu podoba mi się tylko Stare Miasto, te brukowane uliczki <3
 

DeletedUser15643

Guest
owszem, ale klimat też jest tam niepowtarzalny...
a może był... ostatnio przejeżdżałem przez Toruń to strasznie się zmienił, "wynowocześniał" :/

za to z nowoczesnością Bydgoszczy do twarzy :)
 

DeletedUser

Guest
Ja jestem fanką starych czasów i żałuję, że nie urodziłam się w czasach średniowiecza, mimo że wiem jakie były tam warunki itp. :D
 

DeletedUser15643

Guest
znaczy nie przepadasz za myciem się, bo wiesz jak to wtedy było z higieną...
gdy patrzę na filmy, w których te wylaszczone dziewoje całują się z przystojnymi rycerzykami... jak to się ma do rzeczywistości? :D
 

DeletedUser

Guest