Wersja mobilna

  • Rozpoczynający wątek Przemojaro
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Jest planowana wersja mobilna na androidka? Bardzo by mi się przydała :)
 

DeletedUser14

Guest
Odp: Wersja mobilna

A plemiona są już na telefon??

Myśle, że jak będzie taka możliwość to dopiero za jakiś czas.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Wersja mobilna

Plemion też niestety nie ma, a takie aplikację zwiększyły by popularność takich gier moim zdaniem :) Niestety przygodę z programowanie zacząłem dopiero na studiach i nie jestem w stanie określić czy taka aplikacja jest trudna do stworzenia :)
 

DeletedUser14

Guest
Odp: Wersja mobilna

Moim zdaniem nie zostanie wprowadzone takie coś.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Wersja mobilna

Co do aplikacji to jest, tylko, że wersja beta.

Poza tym gry zasadniczo się różnią od siebie pod względem liczby budynków, funkcjonalności itp.
W plemionach było kilka budynków i była łatwiejsza do zrobienia (aplikacja).
Nie jestem niestety programistą, żeby wypowiadać się na temat czy zrobienie tego jest łatwiejsze czy nie.

Myślę, że w przyszłości aplikacja będzie dostępna. Na razie poczekajmy na oficjalną wersję gry ponieważ dalej siedzimy w becie. :)
 

DeletedUser5

Guest
Odp: Wersja mobilna

W przeglądarkach na telefony gra nie będzie działać, ponieważ nie obsługują one flash'a. Jeśli coś się w tym kierunku zmieni (producenci telefonów dodadzą obsługę flasha) to powiadomimy.

Na aplikację dla plemion czekaliśmy kilka lat, jest jak na razie na systemy iOS, prace dla androida trwają i nikt nie jest w stanie określić, kiedy się zakończą. Czy dla FoE będzie taka aplikacja - w tej chwili nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie. Można zakładać, że wraz z rozwojem gry, kiedyś taka aplikacja powstanie.

Pozdrawiam.
Temat zamykam ;)
 

DeletedUser

Guest
Na chwilę obecną, są telefony, które wspierają technologię flash, np. Samsung Galaxy IIIS, wraz z przeglądarką FireFox. Dowód poniżej:

sg3s_1.jpg