Sygnatura

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser18348
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser18348

Guest
Witam ,moja sygnatura nie wyświetla się,dlaczego? Rozmiar jest standardowy ,nie widzę innych wymiarów, w ogóle chyba nie ma tu podanych wymiarów jakie obrazy są dopuszczalne :\
 

DeletedUser18348

Guest
O to super, tylko szkoda , że ja nie widzę, a odświeżenie nic nie da, nie jestem laikiem w tych sprawach ;)
 

DeletedUser18348

Guest
Ja, niestety, też widzę... sygnatura powinna się składać z jednej linijki tekstu, a nie migającego obrazka na pół ekranu :/
Sygnatura forumowa to nie tylko podpis/ napis/ tekst pod postem, ale również userbar ,czyli grafika w wymiarach podanych przez dane forum, ale ktoś tu staroświecki jest, chyba z epoki kamienia łupanego :D

Na wszystkich forach mają sygnatury graficzne,Jomacha to ,że nawet awatara nie umiesz wstawić to chyba nie moja wina ,naucz się,a nie zazdrość :p

P.S. Kiedy zaczęłam grę,znajomy z Epoki oceanu napisał mi :'' Uważaj na oszustów i nie pisz nic na forum,bo przez Twój nick zmiotą Cię z powierzchni ziemi ,tam są pesymiści,alkoholicy i pseudointelektualiści''
...i chyba miał rację :haha:
Jeszcze mógł dodać ,że chamy8>

To wszystko nic, ja dam radę ze wszystkimi :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser18348

Guest
Ohhh , jestem zaskoczona , szkoda,że posty graczy zostały usunięte :( według mnie były na temat .
Z sygnaturki zrezygnowałam, w takim razie proszę o zamknięcie tematu. Dziękuję .
Nie było tematu :D

P.S. Jomacha to kobieta...bez komentarza.................................................................................................
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser19277

Guest
Ohhh , jestem zaskoczona , szkoda,że posty graczy zostały usunięte :( według mnie były na temat .
Z sygnaturki zrezygnowałam, w takim razie proszę o zamknięcie tematu. Dziękuję .
Nie było tematu :D