[Jednostki] Statystyka rannych

Czy chciałbyś opcje dzięki której można byłoby sprawdzać ilość jednostek "rannych" - leczących się


  • W sumie głosujących
    17

PioWe

Szlachcic zagrodowy
Nie wiem czy już był tego typu temat ale gram od jakiegoś czasu i myślę że bardzo przydatna byłaby opcja sprawdzenia ile jednostek danej kategorii jest "ranna", tzn jest w trakcie leczenia. Z tego co wiem na pasku można zobaczyć leczące się jednostki, ale nie wszystkie. Dobrze byłoby wiedzieć czasem ile pozostało jednostek w pełni sprawnych.
 

PioWe

Szlachcic zagrodowy
W takim razie ponieważ jestem zielony odrobine jeżeli chodzi o forum może ktoś mi podpowie jak stworzyć ankiete
 

dawid17612

Hrabia
Jak Edytujesz ten wątek na dole masz dodatkową opcje zrób Ankiete jak klikniesz pojawi się opcja dodaj możliwe odpowiedzi, i zatwierdź
 

PioWe

Szlachcic zagrodowy
Domyślam się że osoby które dają Nie lub Niema to dla mnie znaczenia to osoby mające Alca wysoko i faktycznie jest im wszystko jedno, ale nie naciskam ankieta to ankieta
 

dawid17612

Hrabia
Wybrałem opcje nr. 3 ponieważ nawet jak nie masz Alkatraz i masz np. 250-300 jednostek tylko, to i tak pasek z wyborem wojska pokazuje chyba 70-100 jednostek, i pokazuje tylko zdrowe jednostki więc jak zobaczysz że ranne już się pokazuja czyli pozostałe też są,
a jeżęli chodzi o pojedyńcze jednostki wystarczy przejść w odpowiedni dział wojsk, i można zobaczyć więcej, na końcu wszedzie jest strzałka która pokazuje ilośc całego wojska wiec jak ktoś ma 250-300 to łątwo to obliczyć lub nawet 1.000 :D
 

PioWe

Szlachcic zagrodowy
Wybrałem opcje nr. 3 ponieważ nawet jak nie masz Alkatraz i masz np. 250-300 jednostek tylko, to i tak pasek z wyborem wojska pokazuje chyba 70-100 jednostek, i pokazuje tylko zdrowe jednostki więc jak zobaczysz że ranne już się pokazuja czyli pozostałe też są,
Co Ty piszesz, chyba się jednak mylisz pokazuje część jednostek i zdrowych i rannych ( rannych tych które są najmniej ranne)
 

PioWe