[Komunikacja] Powiększenie (wydłużenie) Centrum Wiadomości i/lub wątki w 2 kolumnach (załączam grafikę koncepcji)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser18231
  • Data rozpoczęcia

Chcecie pojemniejsze Centrum Wiadomości


  • W sumie głosujących
    18

DeletedUser18231

Guest
Witam
Chcę przedstawić pomysł na zmodyfikowanie doprowadzającego mnie do szału okienka "Centrum wiadomości"
Przełączanie się miedzy tyloma stronami wiadomości to najbardziej znienawidzona przez Nas (aktywnych graczy) funkcja w grze, a jako że jestem w Gildii dla początkujących graczy i dodatkowo jestem w niej mentorem, zazwyczaj mam tabun nowych graczy pod opieką i przeklikiwanie się między tyloma stronami dodatkowo przemieszczających się wiadomości to istny koszmar, aż grać się odechciewa...
Wiem że nie wszyscy tego potrzebują, są gracze z 4/6 aktywnymi wątkami i im takie okienko wystarczy ale reszta jak mniemam ma ich minimalnie kilkanaście a że dzielone są po 4 generuje to znacznie więcej klikania i czekania na odp. serwera.
W naszej gildii każdy ma następujące wątki łańcuszki 5 / 10 / 15 / 20 / 50 / 100 / 200PR, rusztowania, końcówki, pola chwały, handel, 1,9 (czasami dodaję jeszcze jeden "Event") to w sumie 12/13 podstawowych nonstop aktywnych wątków czyli minimum 3 pełne strony wiadomości, a gdzie jeszcze inne wątki wszystkie 1,9 z poz za gildii, "prywatne" rozmowy z graczami itp.
Jest tego masa i przydało by się rozbudować okienko wiadomości tak by mieściło znacznie więcej wątków, choć by wydłużyć je aby na raz wchodziło ich choć z 8 , ta modyfikacja nie zabierze wiele czasu, właściwie trzeba zmodyfikować tylko kilka wartości.
Można też podzielić te okienko w pionie by wątki wyświetlały się w 2 kolumnach, to podwoiło by ich ilość ułatwiając grę.
Wiem że implementacja tego wymaga większego nakładu pracy ale jest to naprawdę wskazane a absolutnie konieczne w podstawowej wersji (8 wiadomości ma stronę to minimum) i identycznie można to zaadoptować na telefonach.