OGNISTY a'ka ShadowU - hejo! :)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser10091
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser10091

Guest
Dzień dobry wieczór wszystkim ;)

W FoE gram już przeszło 3 lata - moje konto na forum również datuje się mniej więcej na taki okres czasowy. Pewnie myślisz, że po takim szmacie czasu powinieneś chociaż "coś-tam" kojarzyć jakiegoś Ognistego z forum... nic bardziej mylnego! Nie powinieneś, bo jest to mój pierwszy post, który publikuję na tym forum - przygotowania do napisania go zajęły mi jakieś 40 miesięcy, więc pls, doceńcie to! :D

Poza światem wirtualnym - nazywam się Mateusz, 5 dni temu skończyłem 21 lat, studiuję sobie dziennikarstwo ogólne na III roku na UKSW w Warszawie :) Pracuję w radio uniwersyteckim jako realizator dźwiękowy, czasami prowadzę audycje, a na weekendach robię jako promotor w supermarketach :p Kiedyś dorabiałem sobie jeszcze na ulicznym grajkowaniu z gitarą w dłoni, ale rzuciłem ten piękny zawód ze względu na brak czasu, niestety. Nie chciałbym, by ten temat zamienił się w swoiste CV, które przedstawi mnie w samych superlatywach (zresztą, nienawidzę pisać o sobie), więc napomknę tylko, że dość dynamiczny i pozytywny ze mnie ludź ^^ No i podobno mam dość specyficzne poczucie humoru, również w takim rozumowaniu, że - mówiąc kolokwialnie - "kręcę sobie bekę" z każdej możliwej sytuacji. Jakby to powiedział Jon Lajoie, taki tam regular, everyday, normal guy.

NICK W GRZE: ShadowU, East Nagach! <3
 

DeletedUser

Guest
joł Ognisty ! ;)
fantastycznie , że do Teamu dołączył "kręconcy beki" już Cię polubiłem :)

Miłej i konstruktywnie owocnej pracy !
 

DeletedUser10091

Guest
Spokojnie, jestem dopiero stażystą :D Czas pokaże czy zostanę na dłużej, a mam nadzieję, że trochę tutaj zamieszam ;)
Pewnie przywitał się dlatego, że został stażystą. :D
Między innymi, choć przed wrzuceniem postu, nie miałem jeszcze rangi :p
wali po oczach krystalicznie krystalicznym językiem