Newer91

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser101
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser101

Guest
Oki skoro już moje przyjście zostało tak ładnie zapowiedziane (Dzięki Bryfft:) ) to wypadało by się przedstawić.

Mam na imię Bartosz, mieszkam aktualnie w Kielcach i liczę sobie 21 lat. Aktualnie studiuję na uniwerku Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku informatyka.
Zainteresowanie.... Hm:D gry różnego typu od MMORPG, strategie oraz inne:). Aktualnie leję Bryffta i Silvera w LoLu i gram w Lineage 2.
Część osób może mnie kojarzyć z plemion:)

Mam nadzieję, że będziecie ze mnie zadowoleni i współpraca będzie nam dobrze szła:)
 

DeletedUser9

Guest
Oki skoro już moje przyjście zostało tak ładnie zapowiedziane (Dzięki Bryfft:) ) to wypadało by się przedstawić.

Mam na imię Bartosz, mieszkam aktualnie w Kielcach i liczę sobie 21 lat. Aktualnie studiuję na uniwerku Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku informatyka.
Zainteresowanie.... Hm:D gry różnego typu od MMORPG, strategie oraz inne:). Aktualnie leję Bryffta i Silvera w LoLu i gram w Lineage 2.
Część osób może mnie kojarzyć z plemion:)

Mam nadzieję, że będziecie ze mnie zadowoleni i współpraca będzie nam dobrze szła:)

Hm lejesz :p? a kiedy byłeś w przeciwnej drużynie bo jakoś nie pamiętam tego :>?

Hm jak studiujesz informatykę nie powinieneś napisać interesuje się programowanie SQL sieciami grafiką itd :>??
 

DeletedUser101

Guest
1. Nadal czekam, aż łaskawie zagrasz przeciwko mnie;], bo póki co ostatnio ja nie mogłem (tak tak, zaraz napiszesz, że wygrałeś walkowerem:p), a wcześniej Ty:p, a nie chwaląc się na chwilę obecną gram najlepiej :p
2. Nie przesadzajmy:D nie chce od początku odstraszyć czytelników:)
 

DeletedUser625

Guest
Haha to że musi tego się uczyć i robić będzie musiał w przyszłości (lub już robi) nie znaczy chyba, że musi to lubić. :)
 

DeletedUser

Guest
Wypadało by się powitać ... Egil wiking z drużyny odtwórczej i student Historii w Opolu.
Cóż mogę rzec , miło mi wejść na t forum