[Inne] Licytacja Przedmiotów z Inwentarza

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser14806
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba się taki pomysł?


  • W sumie głosujących
    28

DeletedUser14806

Guest
Pomysł jest w zasadzie prosty , każdy ma zawalony inwentarz różnymi nie potrzebnymi przedmiotami które mogą przydać się innym , stworzyć coś na targu co umożliwia wystawianie takich przedmiotów na licytacje przez wszystkich graczy za pomocą pr albo surowcy. Technicznie chyba nie trudne to zrealizowania a zrobiło by się odrazu więcej miejsca w inwentarzach.
 

kasia2389

Arcyksiążę
Ale to by się dopiero zaczęły przekręty.
Jakoś tego nie widzę.

I czym zamierzasz zapełnić to zwolnione miejsce w inwentarzu?
 

DeletedUser

Guest
@rotszild na pewno nie każdy i nie od razu tam "zawalony" ;)
Myślę ( jako świeży gracz - chyba mogę się tak określić, bo gram zaledwie od dwóch miesięcy) że zawalony inwentarz to chyba mają gracze o długim stażu, bo Ci co grają krócej, to na pewno mają mniej zdobyczy.
Tak jak ja :D ale mimo to, z pewnych rzeczy w inwentarzu nie chcę korzystać i zalegają...
Wiem też, że są gracze, którzy mają w inwentarzu po nawet kilkadziesiąt czy kilkaset sztuk jednego przedmiotu...
Także myślę że Twój pomysł mógłby się wielu osobom przydać ;)
Dlatego też - jestem na tak ;)
 

DeletedUser7795

Guest
Mam trochę przedmiotów w inwentarzu, których nie będę używać a innym na pewno by się przydały.
Jestem na Tak.
 

DeletedUser14806

Guest
Ale to by się dopiero zaczęły przekręty.
Jakoś tego nie widzę.

I czym zamierzasz zapełnić to zwolnione miejsce w inwentarzu?