Koszary czempiona - czy powinny być "wieloepokowe" jak koszary łotrów?

  • Rozpoczynający wątek Jesus Hater
  • Data rozpoczęcia

Czy koszary Czempiona powinny być ponad epokami jak łotrów?

  • Tak

    Głosy: 15 45,5%
  • Nie

    Głosy: 17 51,5%
  • Ale o co chodzi?

    Głosy: 1 3,0%
  • Nie wiem, nie znam się. Zarobiony jestem

    Głosy: 0 0,0%

  • W sumie głosujących
    33
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Jak się okazało ku rozczarowaniu paru osób czempion nie zmienia epok tak jak łotry, czego nie wiedziałem bo nie było tego w opisie tak jak w przypadku łotrów.
Zatem pomysł dotyczy zagadnienia czy champion powinien zmieniać epoki.

Według mnie tak, z następujących powodów:
- Jest jednostką eventową, nie przypisaną do konkretnej epoki i nie można go nabyć inaczej jak tylko w ramach eventu (argumenty przyrównujące go do koszar włóczników, są tej samej wagi co dogmat o niepokalanym poczęciu)
- W koszarach jest tylko jeden (drugi jest płatny), a nie czterech (piąty płatny) jak w przypadku typowych koszar z gry.
- Jego bonus w opisie brzmi nieźle, ale w praktyce korzyści z jego użycia są niewielkie, nawet w epoce, w której został nabyty, więc na zbalansowanie gry nie ma wpływu. Daje pewne korzyści w walkach na "mapie bonusowej", ale w PvP niewiele z tego mamy (bonusy z pereł). Więcej korzyści już można wycisnąć z łotrów.
- Zrobienie championa jako jednostki szybkiej i tak ogranicza jego użycie do pewnych określonych zadań. Nie jest on tak... hm... "uniwersalny" jak lekka piechota (np. jegrzy)
- Champion, jak sama nazwa wskazuje, to typ kozaka, ostrego zawodnika, a więc kogoś lepszego od pozostałych (w tym wypadku jednostek). Nie ma więc sensu przygważdżania go do jednej epoki, bo poza swoją epoką jest tylko "mięchem armatnim", a nie żadnym "championem" (większymi "championami" są już jegrzy, którzy przy dobrym terenie i w miarę zbalansowanych bonusach z pereł, są w stanie zniszczyć 8 czołgów z "postępowej" bez strat własnych)