femek1

  • Rozpoczynający wątek femek1
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Witam szanownych graczy

Mam na imię Przemek lat 21 (we wrześniu)

mieszkam w miejscowości blisko Zielonej Górą z tąd też moim zamiłowaniem i miłością jest speedway.

Z wykształcenia jestem technik informatyk ale obecnie uczę się w szkole medycznej na profilu technik masażysta - z skąd taki przeskok hmm praca w zawodzie była dla mnie dość nudna pomimo tego że to i owo umiem a kierowało mną również ciekawość i śmiesznie to wyglądać będzie w CV informatyk i masażysta:)

Moje zainteresowania to głównie tak jak wyżej wymieniałem żużel, motory, siłownia no i może trochę dziwić ale taniec {kiedyś tańczyłem zawodowo taniec towarzyski głównie rumbę i tango argentino i startowałem w turniejach głównie na szczeblu wojewódzkim kilka ogólnopolskim teraz tylko na przyjęciach lub weselach;)}

Hmm co do gry to
Wcześniej grałem głównie w plemiona ale było to jakieś 3 lata temu (ś10,16 największe sukcesy) teraz przez jakiś czas bawiłem się w settlersy jednak jest to gra bardzo rozbudowana ekonomicznie i po osiągnięciu wyższego lvl nudzi się.

ok to chyba wszystko mam nadzieje że nikogo nie zanudziłem

pozdrawiam Femek
 

DeletedUser

Guest
Witam szanownych graczy

Mam na imię Przemek lat 21 (we wrześniu)

Witaj towarzyszu z gildii :D
mieszkam w miejscowości blisko Zielonej Górą z tąd też moim zamiłowaniem i miłością jest speedway.

Ja też mam żużel we krwi z tymże ja lubelski. ;) Pamiętam baraże z ZKŻ Quick-Mix ;D

Z wykształcenia jestem technik informatyk ale obecnie uczę się w szkole medycznej na profilu technik masażysta - z skąd taki przeskok hmm praca w zawodzie była dla mnie dość nudna pomimo tego że to i owo umiem a kierowało mną również ciekawość i śmiesznie to wyglądać będzie w CV informatyk i masażysta:)

Ja mam to samo z infą... Lubiłem póki do technikum nie poszedłem, teraz mi zbrzydło.