Cześć wszystkim! ewelajnaeww

  • Rozpoczynający wątek ewelajnaeww
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Witam Was bardzo serdecznie. Do świata graczy FoE dołączyłam dzisiaj. Mam nadzieję, że moja przygoda z tą grą potrwa dłużej niż zazwyczaj z grami tego typu.

Na co dzień lubię gotować, jestem studentką, dużo czytam i pracuję jako barmanka.

A wy, opowiecie mi coś o sobie? :)
 

DeletedUser15149

Guest
cześć Ewelina.
eee tam o sobie będziemy opowiadać. Twój temat, Ty jesteś tutaj "gwiazdą wieczoru".
pytanie nr 1 - dzisiaj już raz pytałem przy innej okazji więc tutaj też mogę - jaka jest Twoja ulubiona potrawa (wrzuć przepis) :]
i pytanie nr 2 - ulubiony autor i książka :)
 

DeletedUser

Guest
Ulubiona potrawa? Zdecydowanie pierogi ruskie mojej babci. Przepis nie jest dość skomplikowany i chyba dość znany.

Książka? Traktat o Łuskaniu Fasoli - Wiesława Myśliwskiego. Pełna filozofii, buntu i wskazówek do tego jak żyć by przeżyć życie a nie tylko biernie mu się przyglądać. Chyba tyle. :)


Skąd wiadomo, że Ewelina a nie np. Ewa? :D
 

DeletedUser

Guest
Trafione w dziesiątkę. :p Życzę więcej takich trafień, np. w lotto. :)

Dzięki bardzo, jak na razie staram się poznać wszystkie opcje, trochę czytam poradników po necie i im więcej czytam, tym mniej wiem. :D
 

DeletedUser15149

Guest
Jeśli mogę coś poradzić to napisz na chacie w grze, że szukasz ludzi do codziennej motywacji i zaproś każdego kto się zgłosi. Na początek to dobre rozwiązanie, dzięki któremu Ty będziesz mogła dostać złoto (20 złota) za motywowanie każdego codziennie, a oni motywując Twoje budynki poprawią ich produktywność lub zadowolenie. Poza tym z czasem większa liczba znajomych pozwoli Ci widzieć więcej ofert handlowych i zdobywać plany do Pereł.

Na jakimś świecie gracz?
 

DeletedUser

Guest
Gram w szóstym świecie. Zrobiłam tak jak poleciłeś i wspieram również sąsiadów.Staram się także podbijać te krainy, które mogę.
 

DeletedUser15603

Guest
Witaj Ewa