Anatrax

  • Rozpoczynający wątek Anatrax
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Witam Wszystkich!

A więc przyszła kolej i na moją skromną prezentację xP

Imię:Sławek
Wiek :21 (rocznik 91)
Miejsce zamieszkania:Czaplinek

Czym się zajmuję... aktualnie studiuję dziennie "Bezpieczeństwo Narodowe" na US w Szczecinie. Wcześniej uczęszczałem do Szkoły Marynarskiej w Kołobrzegu. W okresie wakacji przeważnie pracuje. Jestem ratownikiem wodnym.

Interesują mnie militaria, motoryzacja, turystyka, ratownictwo, informatyka.

Pomimo częstych przesiadek przed komputerem staram się prowadzić aktywny tryb życia. Jestem instruktorem w ZHP, a więc prowadzę własną drużynę wielopoziomową. Często zdarza mi się organizować rożnego rodzaju obozy, rajdy, spływy kajakowe, ćwiczenia sprawnościowe - dla młodzieży zrzeszonej jak i szkolnej. Od ponad roku współpracuję z wybranymi jednostkami wojskowymi. Aktualnie prowadzę szereg zabiegów w celu utworzenia grupy paramilitarnej, oraz zapewnienia jej odpowiedniego zaplecza do ćwiczeń / manewrów. Jak już wspomniałem interesuję się również motoryzacją, to jest moje drugie oczko w głowie. :p Posiadam własną "maszynę" na której w tym roku planuję zawitać na okolicznych zlotach.

Niektóre tu osoby są mi bardzo dobrze znane z innych podobnych gier, choćby nawet i z plemion xD (tam przygodę zaczynałem już od powstania 1 świata) Może i przyjdzie czas że i ja ujawnię swój nick ^^

Jeśli ktoś chciałby poznać mnie lepiej to proszę pytać!

Pozdrawiam!
Anatrax
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Anatrax

Witaj:) Nie pogniewasz się, jeżeli wykorzystam okazję, i zapytam, co myślisz o Szczecinie jako mieście do studiowania? Mam w bardzo teoretycznych planach wywędrowanie tam po wakacjach, tylko że to dla mnie zupełnie po drugiej stronie kraju, zarówno wzdłuż jak i wszerz.
Tak na marginesie, to moim skromnym zdaniem w Kołobrzegu mając najlepsze mundury ze wszystkich szkół mundurowych, z którymi się zetknęłam.
 

DeletedUser

Guest